6 Ekim 2015 Salı

İlk Adım


Nunu Dünyam'a Hoşgeldiniz

İlk konuğum patchwork öğretmenim Zeynep Yıldız. Öncelikle Zeynep Hocam ile yaptığımız kısa röportajı ardından da kursumuzu ve eserlerimizi sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Nunu: Zeynep hocam çalışma hayatına ne zaman başladınız?

Zeynep: 2000 yılında ÇAHEM'de usta öğretici olarak başladım. O zamandan bu zamana kadar devam etmekteyim veee yetişkin eğitiminin bu kadar zevkli olduğunu birbirinden değerli kursiyerlerle tanıştıktan sonra gördüm ki üretken zevkli arkadaşlarla birlikte çok güzel ürünler ortaya çıkardık.

Nunu: Peki öğretmenim, öğrenciniz olarak beni üç kelimeyle anlatmak isterseniz neler söylersiniz?

Zeynep: Güvenilir, heyecanlı, muzip can

Nunu: Öğretmenimmmmmm çok teşekkür ederim. 

Evet  şimdi benim yaptığım birkaç eserimi sergileyeyim daha sonra da zaman zaman can arkadaşlarımın eserlerini de sizlerin beğenisine sunmak isterim.

duvar süsü

pufidik yastık - ön yüz

pufidik yastık - arka yüz
fırın tepsi tutacağı



orta masa örtüsü


Bebek Örtüsü


henüz tamamlanmamış tablom

Not: Zeynep öğretmenim verdiğiniz emekler için çok teşekkürler.

Herkese sevgiler.
Nunu 

6 yorum:

  1. müthişsin gözlerinin içi gülen nunu
    başarılar diliyorum blog dünyasında sana
    çok uzun yıllardır yazıyorum keyfi bambaşkadır buranın
    sana da başarılar dilerim
    her konuda yardıma hazırım
    öpücükler

    YanıtlaSil
  2. Senden öğreneceğim çoookkşey var bu hayatta. Başarılar

    YanıtlaSil
  3. http://mavianne.blogspot.com.tr/2015/10/nunu-hosgeldin.html

    nunu hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldiniz :)
    Takipçi gadgeti eklerseniz sizi seve seve takip ederiz :)
    Nersen derseniz tasarım kısmında gadget ekle var. Orda izleyicilerden ekliyorsunuz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler, yayın hayatına hoşgeldin

    YanıtlaSil